همشهری آنلاین: رقابت‌های تیمی مسابقات بین‌المللی فجر کاپ با برگزاری فینال و مشخص شدن چهره تیم‌های قهرمان پایان یافت.

ping pong

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، فینال رقابت‌های تیمی مردان و زنان فجر کاپ بر گزار شد و طی آن تیم باشگاه دی و تیم ملی هندوستان به قهرمانی این دوره از پیکارهای تیمی دست یافتند.

در مسابقات مردان تیم کهکشانی دی با ترکیب برادران عالمیان، واحد مالمیری، شایان ملکی، شهرام سربخشیان، و سرمربی‌گری ابراهیم علیدخت پا به میدان گذاشت و مقتدرانه تیم مجارستان را در هم شکست.

در نخستین دیدار نوشاد عالمیان با رنکینگ 40 مردان دنیا به مصاف جانوس جاکوب مجار با رنکینگ 147 مردان دنیا رفت و طی یک دیدار دیدنی 1-3 حریف خود را شکست داد.

بعد از نوشاد نوبت به نیما، برادر کوچک‌تر او رسید که با رنکینگ 282 مردان دنیا برابر پیتر موسکو به میدان رفت و طی یک دیدار نزدیک و نفسگیر 2-3 پیروز میدان شد.

در دیدار پایانی و سوم، نوبت به هنر نمائی واحد مالمیری رسید که با رنکینگ 451 برابر کریستین ناگای مجار با رنکینگ 298 قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را همچون دیدار گذشته 2-3 مغلوب کرد.

در دیدارهای نیمه نهائی نیز تیم پتروشیمی بندر امام با شکست 1-3 برابر تیم دی و تیم هندوستان با شکست 2-3 برابر مجارستان به عنوان سومی مشترک رقابت‌های تیمی بسنده کردند.

در بخش بانوان تیم‌های هندوستان و تیم ملی بانوان ایران الف به فینال راه یافتند.

در دیدار فینال، بانوان ایران 0-3 از هندوستان شکست خوردند و نائب قهرمان رقابت‌های تیمی بانوان شدند.

ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت و پریسا صمدی به سر مربی‌گری سیما لیموچی اعضای تیم بانوان کشورمان در این دیدار را تشکیل داده بودند.

در دیدارهای نیمه نهائی بانوان نیز ایران ب و تیم ملی مجارستان به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

ایران در بخش تیمی مردان با چهار تیم باشگاه دی، نفت سپاهان، پتروشیمی بندر امام و تیم جوانان امید، و در رقابت‌های بانوان با دو تیم ملی ایران الف، ایران ب و تیم ملی جوانان و امید در این دوره از مسابقات فجر کاپ حضور داشت.

 

کد خبر 194409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز