همشهری آنلاین: با پایان یافتن مرحله رفت مسابقات لیگ برتر، تیم پتروشیمی بندرامام با 9 پیروزی و بدون شکست قهرمان نیم فصل مسابقات شد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام

این تیم در آخرین دیدار خود میزبان استقلال زرین قشم بود که موفق شد با نتیجه 71- 89 این تیم را شکست دهد تا با حداکثر امتیازات در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در تهران روز پنجشنبه (30 آذر) دو بازی انجام شد که در دیدار اول تیم نفت سپاهان در یک بازی نزدیک موفق شد صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست دهد تا در آخرین بازی نیم فصل، اولین پیروزی خود را کسب نماید. با این نتیجه دو تیم موقعیت خود در جدول را نیز با یکدیگر تعویض نمودند و نفت سپاهان به رده نهم صعود کرد.

دیگر بازی انجام شده، در سالن آزادی میان مهرام و دانشگاه آزاد بود که برخلاف آنچه تصور می‌شد، تیم مهرام به راحتی موفق شد حریف خود را شکست دهد تا با 7 پیروزی و 2 شکست و با قرار گرفتن در جایگاه سوم کار خود در مرحله رفت را به پایان برساند. دانشگاه نیز که در سه هفته پایانی نیم فصل، سه شکست را پذیرا شد با 14 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

در اصفهان تیم فولاد ماهان موفق شد با شکست البدر بندر کنگ هفتمین پیروزی متوالی خود را کسب نماید و با 17 امتیاز مکان دوم جدول را به نام خود ثبت نماید.

در آخرین دیدار این هفته هم تیم همیاری زنجان در یک بازی خانگی تیم شهرداری گرگان را مغلوب نمود تا همچنان حضور خود در جمع بالانشینان جدول را حفظ نماید.

مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از تاریخ 7 دی ماه آغاز خواهد شد.

 

کد خبر 195143
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز