گروه شهری: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات خطوط ویژه اتوبوسرانی از روز شنبه در پایتخت گفت: بر این اساس تاکنون حدود هزار خودروی سواری متخلف که به‌صورت غیرمجاز از خطوط ویژه استفاده می‌کردند اعمال قانون و حدود 20دستگاه نیز به پارکینگ منتقل شدند.

خیابان تاکسی

سردار حسین رحیمی از آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات خطوط ویژه و بی‌آرتی از روز شنبه در تهران خبر داد و به ایسنا گفت: بر این اساس تا‌کنون علاوه بر اعمال قانون 2500موتورسیکلت و هزار دستگاه خودروی سواری در این مدت به‌دلیل ورود به خط ویژه، 200دستگاه موتورسیکلت و 20دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران براساس قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی ورود به خط ویژه 50هزار تومان جریمه داشته و تا یک‌ماه وسیله نقلیه توقیف می‌شود. رئیس پلیس راهور تهران به آمار تصادفات خطوط ویژه اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون شش فقره تصادف فوتی،60 فقره تصادف جرحی و 80فقره تصادف خسارتی در خطوط ویژه پایتخت رخ داده است.

تشدید برخورد با تاکسی‌های متخلف

سردار رحیمی در ادامه به طرح سحاب اشاره کرد و گفت: اجرای مشترک این طرح با سازمان تاکسیرانی از روز شنبه در 70نقطه تهران آغاز شده است و مأموران پلیس با همکاری سازمان تاکسیرانی با تاکسی‌هایی که خدمت‌رسانی عمومی نمی‌کنند یا از تاکسی‌های خود به غیراز حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند، برخورد کردند. وی خاطرنشان کرد: تا‌کنون به غیراز برخوردهایی که عوامل تاکسیرانی با تاکسی‌های متخلف داشته‌اند بیش از 1200دستگاه تاکسی متخلف توسط عوامل راهور اعمال قانون و حدود 20تاکسی توقیف شده‌اند.

کد خبر 195814
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز