بیست و هشتمین شماره توسعه مهندسی بازار حاوی میزگردها، گفتگوها، و آثار ارزشمندی است از بزرگان بازاریابی ایران و جهان درباره نورومارکتینگ، رفتار مصرفکننده، تکنیک زیمت و مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش، و...
در این شماره میخوانید:
یادداشت: نورومارکتینگ، رفتار مصرف کننده، تکنیک زیمت، و مدیریت انگیزه در نیرهای پخش و فروش
سرمقاله: چقدر به بازاریابی خود اندیشیدهاید؟
اخبار بازاریابی: بازار خبر
میزگرد: مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش با تاکید بر پورسانت
گفتگو: گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با رئیس انجمن کسب و کار و علوم نورومارکتینگ
کتابهای مدیریت و رهبری: 14 کتابی که خواندنشان برای رهبران امروز از نان شب واجب تر است
گفتگو: رفتار مصرف کننده نقطه ی آغاز بازاریابی
شرکتها: پروکتراندگمبل، پیشرو در بازاریابی محتوایی
آموزشگاه بازارسازان (فیلم های آموزش فروش): 80 فیلم کاربردی آموزش فروش برای ویزیتورهای حرفهای و فروشندهها
استادان بازاریابی: باز بزرگان بازار و دانشگاه (متولدان آذر و دی ماه)
گفتگو: گفتگو با فیلیپ کاتلر درباره ی رشد سودآوری شرکتها
تازه های بازاریابی: کاربرد تکنیک زیمت (Zmet) در تحقیقات بازار (مطالعه ی موردی: بازار پوشاک)
نورومارکتینگ: میزگرد نورومارکتینگ با حضور متخصصان عصب شناسی، روانشناسی بالینی، و بازاریابی
مطالعات بین رشته ای (بازاریابی+ فیزیک): بازاریابی نیوتنی
بازاریابی حسی (مطالعات موردی): تازه ترین کمپینهای خلاقانه و نوآورانه ی بازاریابی حسی
فیلمهای آموزش بازاریابی: بزرگترین چالش رهبران کسب و کار در عصر کنونی
کتابفروشی بازاریابی: تازه ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش
فرم اشتراک: فرم اشتراک مجله و خرید فیلم آموزش بازاریابی هاروارد
گفتنی است، بزرگترین چالش رهبران کسب و کار در عصر کنونی عنوان فیلم آموزش بازاریابی هاروارد است که همراه با مجله توسعه مهندسی بازار عرضه شده است.
نشریه توسعه مهندسی بازار با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدمؤید هر دو ماه یکبار منتشر میشود. علاقهمندان برای تهیه این نشریه میتواند از طریق نشانی اینترنتی http://marketingmag.ir اقدام نمایند.