گروه حوادث: عامل قتل سه نفر در کلورادوی آمریکا بعد از شش ساعت درگیری مسلحانه با پلیس به ضرب گلوله کشته شد.

colorado

این مرد پیش از رسیدن پلیس دو مرد و یک زن را به قتل رسانده بود.شهر آئرورا در ایالت کلورادوی آمریکا به فاصله کمتر از 6‌ماه شاهد دومین کشتار خونین بود. در نخستین حادثه که نیمه‌شب 30تیرماه امسال رخ داد، جیمز هولمز 24ساله، دانشجوی سابق دکتری که گفته می‌شود دچار بیماری روحی است، درحالی‌که جلیقه ضد‌گلوله به تن داشت و موهایش را به رنگ نارنجی درآورده بود با حمله به سینمایی در آئرورا، تماشاچیان جدیدترین فیلم بتمن را به گلوله بست.

او در این تیراندازی 12نفر را به قتل رساند و 58نفر را مجروح کرد تا نام خود را بین مخوف‌ترین جنایتکاران آمریکا ثبت کند. درحالی‌که هنوز محاکمه این جوان جنایتکار در دادگاه کلورادو ادامه دارد، صبح شنبه مرد مسلحی که پلیس نام او را فاش نکرده است بعد از قتل سه‌نفر، با شلیک گلوله کشته شد. ماجرای این تیراندازی ساعت سه صبح شنبه به وقت محلی به پلیس شهر آئرورا گزارش شد.

ساکنان یکی از مناطق این شهر وقتی صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از خانه همسایه شنیدند به‌سرعت پلیس را در جریان قرار دادند و طولی نکشید که خانه مورد نظر به محاصره مأموران درآمد. زمانی که مأموران قصد ورود به خانه را داشتند ناگهان تیراندازی شروع شد و مرد مسلح از پنجره طبقه دوم ساختمان شروع به تیراندازی به سوی مأموران کرد.

به‌دنبال این حادثه مأموران درخواست نیروی کمکی کردند و درگیری مسلحانه شروع شد. شش ساعت بعد از اینکه همسایه‌ها ماجرا را به پلیس گزارش کردند، سرانجام صدای ردوبدل شدن گلوله‌ها بین پلیس و مرد مسلح قطع شد و مأموران بعد از اینکه وارد خانه شدند با اجساد غرق خون سه مرد و یک زن روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که یکی از اجساد متعلق به فرد تیرانداز بوده و هنوز مشخص نیست که او هدف گلوله پلیس قرار گرفته یا اینکه بعد از جنایت خودکشی کرده است. آنچه مسلم است اینکه مرد مسلح پیش از رسیدن پلیس به محل، قربانیان خود را با شلیک گلوله از پای درآورده بوده اما هنوز مقامات پلیس اطلاعاتی درباره نام و هویت قربانیان و عامل جنایت و همچنین انگیزه این قتل منتشر نکرده‌اند.

کد خبر 197003
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز