همشهری آنلاین: رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی پس از حوادث دیدار فینال دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد بین تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) سبزوار و پرسپولیس اعلام شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، خلاصه رای کمیته انضباطی پیرامون فینال لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است:


1 - آقای غلامرضا محمدی را به لحاظ رفتارهای غیر ورزشی و غیر اصولی از قبیل فحاشی، تهدید، ایراد ضرب نسبت به آقای بهمن طالبی، رئیس کمیته داوران و عدم تمکین به تصمیمات داوران مسابقه به یک سال محرومیت از فعالیت در لیگ (فصل آینده رقابت‌ها و یا در صورت برگزار نشدن، در اولین سالی که لیگ انجام شود) تحت عنوان سرپرست، سرمربی، مربی و کلیه مسئولیت‌ها و مبلغ یک‌صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان جریمه نقدی در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌نماید.


2- سرپرست باشگاه داماش صدرای بابل را به لحاظ عدم حضور بر روی سکو و ترک سالن مسابقات به مبلغ 30000000 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌نماید.


3- سرپرست باشگاه پرسپولیس جویبار را به لحاظ عدم حضور بر روی سکو و ترک سالن مسابقات به مبلغ 30000000 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌نماید.


4- باشگاه پرسپولیس را به لحاظ تخریب اموال سالن دوازده هزار نفری آزادی از ناحیه هواداران آن تیم به پرداخت خسارت به مبلغ 40000000 ریال در حق ورزشگاه آزادی محکوم و صادر می‌نماید.


5- تیم داوران در اوزان 74 و 96 کیلوگرم کشتی بین تیم‌های پرسپولیس جویبار و موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع)سبزوار را به لحاظ عدم توجه به نظم مسابقات و ضعف در اداره کردن مسابقه به پنج جلسه محرومیت از داوری در کلیه رقابت‌های داخلی محکوم و صادر می‌نماید.

ضمنا رای صادره قطعی و لازم‌الاجراء است.

کد خبر 197597
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز