به گزارش فارس، اگر چه برای ایمیل زدن به زاکربرگ به طور عادی محدودیتی وجود ندارد، اما کاربران با پرداخت این مبلغ مطمئن خواهند شد که پیامشان روانه صندوق پست الکترونیک زاکربرگ خواهد شد و نه صندوق دریافت هرزنامهها و سطل آشغال آن.
پی سی ورلد نوشت: این اولین بار است که مدیر یک شرکت فناوری بزرگ به چنین روشی برای کسب درآمد و جلب نظر کاربران دست می زند. پیش از این فیس بوک به افرادی که دوست کسی نیستند، اما میخواهند برای او ایمیل بفرستند امکان داده بود با پرداخت یک دلار از چنین خدماتی بهره مند شوند.
مدیران فیس بوک هدف از ارائه چنین خدماتی را تسهیل دسترسی کاربران خود به فرصتهای شغلی و حرفهای دانستهاند، اما بسیاری از کاربران معتقدند در پیش گرفتن چنین شیوههایی در نهایت به نقض حریم شخصی کاربران منجر می شود. خدمات اخیر به طور آزمایشی تنها در آمریکا ارائه شده و استفاده از آن تنها برای یک بار در هفته ممکن است.
با توجه به اینکه 16 میلیون نفر از کاربران فیس بوک زاکربرگ را تعقیب میکنند، صرف چنین هزینهای ازسوی آنها برای نامه نگاری با زاکربرگ میتواند بسیار پولساز باشد.