گروه حوادث: مرد مهاجم که پس از حمله به دختر جوانی در ایستگاه متروی فیلادلفیا، او را کتک زده و به روی ریل قطار پرت کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

حوادث خارجی

این حادثه وحشتناک نیمه‌شب سه‌شنبه رخ داد. آن شب دختر 23ساله‌ای روی صندلی ایستگاه متروی چایناتاون در شهر فیلادلفیا نشسته بود که مرد دیگری نیز وارد ایستگاه شد. مرد درحالی‌که به آرامی قدم می‌زد به دختر جوان نزدیک شد و وقتی به یک قدمی او رسید، از وی چیزی پرسید.

لحظاتی بعد او به دختر جوان حمله کرد و با فشردن گلویش، او را نقش بر زمین کرد. مرد عصبانی سپس پای دختر جوان را گرفت و کشان کشان اورا به لبه سکوی ایستگاه برد و به روی ریل قطار پرتاب کرد و پا به فرار گذاشت. به‌دنبال این حادثه، دختر جوان که به‌شدت آسیب دیده بود توانست لحظاتی قبل از رسیدن قطار خودش را از روی ریل به بالای سکو برساند و از مرگ حتمی نجات یابد.

با شکایت او، تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد روانی شروع شد و مأموران در بازبینی فیلم‌های ضبط شده در دوربین مداربسته مترو، مشخصات ظاهری او را به‌دست آوردند. این مشخصات در اختیار تیم‌های گشتی قرار گرفت و سرانجام 48ساعت بعد، مرد مهاجم به دام پلیس افتاد.

کد خبر 198326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز