گروه شهری: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه سه مجموعه ورزشی شهرداری تا پایان سال در مناطق پنج، شش و 10به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تعرفه‌های مجموعه‌های ورزشی شهرداری هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته؛ سالمندان با داشتن کارت منزلت و خانواده شهدا و ایثارگران با داشتن کارت بنیاد شهید می‌توانند از مجموعه‌های آبی شهرداری به‌طور رایگان استفاده کنند.

سیدمحمد حاج آقامیر با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری سه مجموعه ورزشی در مناطق پنج، شش و 10به بهره‌برداری کامل می‌رسد، گفت: مجموعه ورزشی جهان‌آرا در منطقه شش تا‌ ماه آینده در اختیار شهروندان این منطقه قرار می‌گیرد. آقامیر افزود: با تأکیدات شهردار تهران و کمیسیون فرهنگی شورای شهر همچنان با تعرفه قیمت سال 89 مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران به خدمات‌رسانی می‌پردازند تا شهروندان به راحتی از این اماکن استفاده کنند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما سالانه 350هزار نفر را تحت عنوان طرح منزلت که ویژه سالمندان بالای 65سال است تحت پوشش قرار می‌دهیم که می‌توانند به‌طور رایگان از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران استفاده کنند.

وی با اشاره به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران که می‌توانند با داشتن کارت بنیاد شهید و ایثارگران به‌طور رایگان از مجموعه‌های آبی شهرداری استفاده کنند، گفت: جانبازان 70درصد به بالا نیز به‌طور رایگان از مجموعه‌های ورزشی استفاده می‌کنند و مابقی جانبازان با درصد‌های پایین‌تر با تخفیف‌های ویژه از این اماکن ورزشی استفاده می‌کنند.

کد خبر 199871
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز