گروه شهری: تا پایان امسال حداقل 10بزرگراه جدید به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز خواهد شد.

  این امر از نظر کارشناسان سبب کاهش سرعت غیرمجاز، تصادفات و سوانح رانندگی خواهدشد.حجت‌الله بهروز، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک گفت: به‌دلیل نوسانات ارزی تمام قراردادهایمان برای نصب و تجهیز بزرگراه‌ها به دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت متوقف شد و مجبور به عقد قرار دادهای جدید برای تحقق این مهم شدیم.


بنابراین گزارش، براساس قراردادهای منعقد شده، مقرر شد تا پایان سال60تا 70دوربین جدید ثبت تخلفات سرعت در بزرگراه‌ها نصب شود که با تحقق این مهم، حداقل 10بزرگراه جدید به این سیستم مجهز می‌شوند و در مجموع 40بزرگراه تهران تحت پوشش سیستم ثبت تخلفات سرعت قرار می‌گیرند.

بهروز با بیان اینکه با تجهیز 10بزرگراه دیگر به سیستم ثبت تخلفات، در مجموع بیش از 50درصد بزرگراه‌ها تحت پوشش این سیستم قرار می‌گیرند، گفت: ما امیدوار بودیم که امسال کل بزرگراه‌های تهران را به این سیستم مجهز کنیم که متأسفانه به‌دلیل نوسانات ارزی و افزایش چند برابری قیمت تجهیزات این سیستم این موضوع محقق نشد اما در تلاشیم که تا پایان سال اقدامات خوبی در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین درباره توسعه و افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در سطح شهر گفت: در تلاشیم که تا پایان سال بیش از 80دوربین نظارت تصویری جدید نیز در سطح شهر نصب و راه‌اندازی کنیم تا نظارت و مدیریت بهتر و دقیق‌تر ترافیک در تهران امکان‌پذیر شود.

کد خبر 200497
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز