دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس لس‌آنجلس برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری افسر اخراجی متهم به قتل سه نفر در این شهر شود، جایزه یک میلیون دلاری تعیین کرد.

حوادث خارجی

به گزارش رویترز، آنتونیو ویلارگوسا، شهردار لس‌آنجلس به خبرنگاران گفت: گروه پلیس که هدایت آن را دفتر من بر عهده دارد، در مجموع برای هرگونه اطلاعاتی که به دستگیری کریستوفر دارنر منجر شود، یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده است. او ادامه داد: ما با هر کسی که امنیت و آرامش همسایگان و جامعه ما را تضعیف کند، مقابله خواهیم کرد،‌ چرا که آرامش حق مردم جنوب کالیفرنیاست.

کریستوفر دارنر افسر 33ساله اخراجی پلیس لس‌آنجلس است که پنجشنبه گذشته سه مأمور پلیس را به گلوله بست و باعث مرگ یکی از آنها شد. او پیش از این جنایت به سراغ دختر و نامزد رئیس پلیس سابق لس‌آنجلس رفته و آنها را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.این افسر اخراجی، هفته گذشته با انتشار نامه‌ای 14صفحه‌ای به پلیس و مردم لس‌آنجلس اعلان جنگ داد و همکاران سابق و مردم شهر را تهدید کرد که دست به قتل آنها خواهد زد.

کریستوفر دارنر که از سال 2005تا 2008در نیروی پلیس خدمت می‌کرد، به‌دنبال اظهار شهادت دروغین در دادگاه، از نیروی پلیس اخراج شد و پس از این حادثه به‌دنبال راهی بود تا از کسانی که باعث اخراج وی شده بودند انتقام بگیرد. هم‌اکنون جست‌وجو برای یافتن این مرد جنایتکار در منطقه وسیعی از مناطق کوهستانی ایالت کالیفرنیا تا مرزهای مکزیک ادامه دارد. پلیس آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از وی خواسته است که خودش را تسلیم و حقایق را بیان کند. فرمانده پلیس شهر لس‌آنجلس آمریکا روز شنبه اعلام کرده بود که پرونده اخراج دارنر را که هم‌اکنون به‌علت قتل سه نفر تحت تعقیب است، مجدداً بررسی خواهد کرد.

کد خبر 201038
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز