همشهری‌آنلاین: بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از چهارشنبه، 25 بهمن، با 11 اجرا و نمایش دو فیلم در سالن‌های تهران آغاز می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ستادخبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، روز اول جشنواره چهارشنبه 25 بهمن ماه در حالی برگزار خواهد شد که ساعت 18:30 گروه لیان در تالار وحدت برنامه خواهد داشت و ساعت 21 همان تالار میزبان سامان احتشامی نوازنده برجسته پیانو  خواهد بود که قرار است قطعه "خرم ماندگار" را به یاد شادروان همایون خرم اجرا کند.

بخش استعدادهای درخشان با تریو کلاسیک میلاد عالمی و رسیتال گیتار فرناز خیابانی در سالن رودکی و ساعت 18:30 شروع خواهد شد و ساعت 21 گروه نوفه به سرپرستی کیاوش صاحب نسق صحنه در سالن رودکی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

در همین روز فرهنگسرای ارسباران ساعت 18:30 میزبان گروه کر ثمین به سرپرستی بهنام نجفی و تیکران سوکیازیان و آوای سونات به سرپرستی محسن بافنده در بخش رقابتی خواهد بود و ساعت 21 سه نوازی رضا عسگرزاده، حسام اینانلو و آزاده احمدی در بخش نسل دیگر اجرا می‌شود.

ساعت 19 در پژوهشکده فرهنگ و هنر گروه های ژوله به سرپرستی نیما گوران اوریمی و نسیم به سرپرستی نسیم احمدیان در بخش رقابتی به روی صحنه می روند ، برج میلاد در دو سانس 18:30 و 21:30 پذیرای احسان خواجه امیری خواهد بود و خانه هنرمندان فیلم‌های مستند " موسیقی مذهبی آروو پرت و هنری گورتسکی " و " باغ صدا " را در ساعت 10:30 صبح به نمایش می‌گذارد.

جدول کامل برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر در ذیل آمده است. برای دیدن برنامه در ابعاد بزرگتر بر روی عکس کلیک کنید:

برنامه جشنواره فجر

 بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از 25 بهمن ماه تا اول اسفند برگزار می‌شود.

کد خبر 201214
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز