همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان پس از نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام جهانی 2013 تهران گفت: سعی می‌کنیم محمد بنا سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران را به این تیم بازگردانیم.

تیم ملی کشتی فرنگی

محمد عباسی که برای مشاهده دیدار نهایی جام جهانی کشتی فرنگی به سالن 12 هزار نفری آزادی تهران رفته بود، این مطلب را چهارشنبه شب به ایرنا گفت.

وی افزود: باید همه خوب‌ها را در ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران قرار دهیم. پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی سال 2013 در تهران با قهرمانی روسیه و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.

تماشاگران حاضر در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پس از شکست تیم ملی کشتی فرنگی ایران مقابل روسیه، خواهان بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شدند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: تمام کشتی گیران کشورمان در این پیکارها عملکرد خوبی داشتند و نتایج قابل قبولی به دست آوردند. جا دارد مقام نایب قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی را به آنها تبریک بگوییم.

عباسی افزود: تمامی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران زحمت کشیدند و نایب قهرمانی جام جهانی هم مقام کمی نیست.

عباسی با بیان اینکه محمد بنا سرمایه ملی است، گفت: راه برای خدمت به کشورمان بسته نشده و هرگاه کسی بخواهد به ورزش کشور خدمت کند، ما استقبال می کنیم. کسی به بنا نگفته است که برود.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا خواسته های محمد بنا برای بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی ایران برآورده شده است، گفت: تمام خواسته های بنا را تامین کرده‌ایم و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 202406
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز