یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

گروه سیاسی: در جلسه یکشنبه، هیأت وزیران که به ریاست محمود احمدی‌نژاد تشکیل شد، استانداران جدید استان‌های گلستان، هرمزگان و لرستان بر اساس پیشنهاد وزیر کشور و تأیید هیأت وزیران تعیین شدند.

رئیس‌جمهوری در این جلسه استانداران را به تواضع کامل و رأفت و نرم‌خویی با مردم و حضور در متن آنان و تلاش جدی برای جلوگیری از تضییع حقوقشان توصیه کرد و افزود: همه استانداران باید منافع مردم را بر منافع گروهها ترجیح داده و بدانند که جز به مردم به هیچ کس بدهی ندارند و در عزل و نصب مدیران استانی، معیارهای دولت نهم را لحاظ کرده و اختیارات خود را به دیگران واگذار نکنند.
رئیس‌جمهوری با بیان اینکه استانداران باید به منظور اداره مطلوب استان برای بخشهای مختلف برنامه داشته و هم نگاه جامع و هم نگاه ریز به مسائل داشته باشند، گفت:‌ تسریع حرکت‌ استان در بخش‌های مختلف با کار خستگی‌ناپذیر و پیگیری جدی امور و سرعت‌بخشیدن به اجرای طرحهای عمرانی و پیشرفت بهتر آنها از مهمترین وظایف استانداران است.
در این جلسه با تایید هیات وزیران، یحیی محمودزاده رئیس سابق سازمان نقشه‌برداری کشور به عنوان استاندار جدید گلستان، عبدالعلی صاحب محمدی قائم مقام سابق معاونت عمرانی وزارت کشور به عنوان استاندار جدید هرمزگان و سید حسین صابری معاون عمرانی سابق استانداری قم به عنوان استاندار جدید لرستان تعیین شدند.
کد خبر 20244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز