تبریز: در حالی که بسیاری از مردم مناطق زلزله‌زده اهر، ورزقان و هریس با قبض‌های رقم بالای برق روبه‌رو شده‌اند، شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرده است که گاز این مناطق رایگان محاسبه می‌شود.

 ولی‌الله دینی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با نحوه اعمال معافیت گازبهای مناطق زلزله‌زده گفت: براساس مصوبه هیأت دولت مصارف گاز مناطق زلزله‌زده اهر، ورزقان و هریس در سه‌‌ماه دی، بهمن و اسفند رایگان محاسبه می‌شود. وی با اشاره به مراجعات مشترکین گاز مناطق زلزله‌زده درخصوص قبوض صادره افزود: قبوض گاز صادره صرفا جهت تعیین مصارف گاز مشترکین بوده و هزینه گازبهای سه‌‌ماه پایانی سال جاری رایگان بوده و به‌صورت مکانیزه و توسط این شرکت اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: صدور قبض برای مدت مذکور به منزله پرداخت گاز‌بها نبوده و حتی اگر مشترکی قبض مربوطه را پرداخت کند توسط سیستم مشترکین عودت و به عنوان بستانکاری مشترک محاسبه خواهد شد. وی ادامه داد: مصارف قبل از دی‌ماه مشمول مصوبه دولت نبوده و مشترکان گاز ‌باید نسبت به پرداخت هزینه گازبهای قبل از این دوره و بدهی‌های معوقه اقدام کنند. وی گفت: با همت و تلاش مضاعف کارکنان شرکت گاز در کمترین زمان ممکن این مناطق مجدداً به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده و ارائه خدمات تداوم دارد.

کد خبر 202783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز