همشهری آنلاین: مصطفی کواکبیان با انتقاد از کسانی که فتنه‌گران را اصلاح‌طلب معرفی کردند، گفت: ما اصلاحات را در چارچوب قانون اساسی تعریف کرده و اصلاحات را در این چارچوب می‌پذیریم.

فارس نوشت: مصطفی کواکبیان چهارشنبه 9 اسفند ماه در مناظره با قاسم روانبخش در همایش نقد گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: اصلاح‌طلبی واقعی یعنی کسی که نظام و انقلاب را قبول دارد، ولی معتقد بر اصلاحات خرابکاری‌هاست.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور دارند، اظهار داشت: مردم نمی‌گذارند که اصلاح‌طلبان حذف شوند زیرا که اصلاح‌طلبی در بطن جامعه و مردم است. جریان اصلاح‌طلبی از انقلاب شروع شده و انقلاب یک حرکت اصلاحی در جامعه بود.

کواکبیان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی در متن جامعه و مردم است و کسانی که فکر می‌کردند بعد از انتخابات 88 آخرین میخ بر تابوت اصلاح‌طلبی کوبیده شده است، کور خوانده‌اند. کسانی که می‌گویند اصلاح‌طلبان «ولایت فقیه» را قبول ندارند، می‌خواهند اصلاح‌طلبی را مصادره کنند.

وی افزود: کسی که خط امامی است باید اصلاح‌طلب باشد چون خط امام (ره) هیچ‌گاه حکومت را در برابر ناروایی‌های جامعه نمی‌طلبد. شاخص اصلاح‌طلبی، ارزش‌های دینی بوده و ما باید در پای ارز‌ش‌های دینی و اسلام محکم ایستادگی کنیم.

کواکبیان اضافه کرد: هیچ اصلاح‌طلبی حاضر نیست به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش بکشد و از منافع ملی محکم حمایت می‌کند. یک اصلاح‌طلب نمی‌تواند از کنار مطالبات مردم راحت عبور کند.

کد خبر 203392
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز