چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیرامورخارجه کره جنوبی هفته آینده به واشنگتن سفر خواهد کرد.

منابع آگاه گفتند یون بیونگ سی، وزیر امور خارجه کره جنوبی برای گفت و گو با جان کری، همتای آمریکایی اش درباره مسائل مشترک از جمله کره شمالی ، هفته آینده این سفر را انجام خواهد داد.

سفر وزیرامورخارجه کره جنوبی به آمریکا در چارچوب زمینه سازی سفر پارک گئون های ،رئیس جمهوری این کشور به آمریکا انجام می شود. رئیس جمهوری کره جنوبی قرار است ماه مه آینده به واشنگتن سفر کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر،در همین ارتباط یک منبع آگاه که نامش ذکر نشده است درباره سفر وزیر امور خارجه کره جنوبی به آمریکا تصریح کرد یون بیونگ سی در هفته اول ماه آوریل به آمریکا می رود و در واشنگتن با جان کری ،وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و گفت و گو خواهد کرد .او خاطر نشان کرد وزیران خارجه کره جنوبی و آمریکا قرار است برنامه سفر رئیس جمهوری کره جنوبی به آمریکا و دیدارش با باراک اوباما،رئیس جمهوری آمریکا را بررسی کنند.

 این منبع مسئول کره‌ای تصریح کرد سفر وزیر امورخارجه کره جنوبی به آمریکا پیش از سفر احتمالی همتای آمریکایی اش به سئول در ماه آینده صورت می گیرد و این بدان معناست که وزیران خارجه دو کشور طی چند هفته ، چندبار با یکدیگر نشست هایی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 206352
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز