همشهری آنلاین: فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مبلغ 4 میلیون و 500 هزار دلار به منظور توسعه و پیشرفت فوتبال فلسطین اختصاص داد.

فلسطین

به گزارش ایرنا ، شبکه خبری سی ان ان روز شنبه با اعلام این خبر اضافه کرد: این مبلغ برای تاسیس مرکز آموزش فوتبال برای جوانان منطقه البیره در ضفه غربی و ساخت ورزشگاه در منطقه ˈ الرام ˈ در نزدیکی شهر بیت المقدس اختصاص یافته است.

ˈتی یری ریجینازˈ یکی از مسوولان فیفا (مدیر توسعه و انگیزه اعضا) در این باره اظهار داشت: توسعه فوتبال به توسعه اجتماعی در کشورهای جهان کمک می‌کند.

وی افزود: فیفا قصد دارد با کمک به فدراسیون فوتبال فلسطین برای ساخت و ساز ورزشگاه‌ها، به مردم این کشور برای لذت بردن از فوتبال کمک کند.

ˈمازن خطیبˈ مدیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال فلسطین گفت: این برنامه با هدف تغییر نگاه جهان به مردم فلسطین انجام شده است و فوتبال فلسطین به صورت خاص و سایر رشته های ورزشی فلسطین به صورت عام از آن بهره مند می شوند.

با اجرای این برنامه مرکز آموزش فوتبال در منطقه البیره در ضفه غربی تکمیل می شود و ورزشگاهها در مناطق ˈطولکرمˈ و ˈالرامˈ در نزدیکی شهر بیت المقدس توسعه خواهد یافت.

در حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس در ماه نوامبر گذشته به ˈغزهˈ ، یکی از ورزشگاههای این منطقه که با کمک مالی فیفا به مبلغ 200 هزار دلار ساخته شده بود ، ویران شد.

کد خبر 206683
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز