همشهری آنلاین: بر اثر آتش سوزی در یک ساختمان هفت طبقه در حومه پاریس سه نفر کشته و سیزده نفر زخمی شدند.

پاریس در آتش

واحد مرکزی خبر‌ به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد، این حادثه در منطقه اوبرویلیه در حومه پاریس روی داد. آتش سوزی شب گذشته در طبقه سوم این ساختمان آغاز شد و چندین نفر را مجبور کرد که برای فرار از شعله های آتش به پایین بپرند. یک نفر پس از پریدن از ساختمان جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز در طبقه سوم در آتش سوخت. سومین نفر نیز در بیمارستان جان سپرد.

وضع سلامت چهار تن از آسیب‌دیدگان این حادثه نیز وخیم است. علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است. یکی از ساکنان محلی به خبرنگاران گفت آتش سوزی پس از آن آغاز شد که فردی به علت دعوای میان همسایگان یک ککتل مولوتوف به طرف ساختمان پرتاب کرد اما این گفته تاکنون قابل تایید نیست.

گفتنی است ساختمانی که دچار آتش سوزی شد در واقع یک ساختمان قدیمی متروک بود که افرادی به طور غیرقانونی در آن سکونت داشتند.

سیسایل دوفلو وزیر مسکن فرانسه که به محل حادثه رفته بود گفت هیچ نشانه هشدار دهنده ای مبنی بر ممنوع بودن سکونت در این ساختمان مربوط به دهه هزار و نهصد و بیست نصب نشده بود.

اولین یونت معاون شهرداری پاریس در امور مسکن نیز گفت این ساختمان بسیار بد مدیریت شده بود و افرادی که در این ساختمان زندگی می کردند هیچ مجوزی برای سکونت در آن نداشتند.

براساس این گزارش ،وی به خبرنگاران گفت ساکنان این محله تاکنون چندین بار درباره این افراد شکایت کرده بودند. علی بلمادی از ساکنان محلی نیز گفت این ساختمان غیرقابل سکونت بود و اوضاع این ساختمان طی پنج سال اخیر پس از آنکه افرادی به طور غیرقانونی ساکن آن شده بودند،‌ دایما بدتر می‌شد.

کد خبر 206761
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز