همشهری آنلاین: رقابت‌های کشتی باچوخه شهرستان فیروزه با قهرمانی روستای گرماب به پایان رسید

کشتی با چوخه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری، مسابقات کشتی با چوخه شهرستان فیروزه که روز سه‌شنبه 20 فروردین ماه با حضور 150 کشتی‌گیر در گود روستای گرماب برگزار ‌شد، با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

در این مسابقات تیم‌های شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سرخس، فریمان، تربت‌جام، تایباد، فیروزه، درگز، کلات، جوین، خوشاب، سبزوار، بردسکن و روستاهای گرماب، بار، حاجی‌آباد، احمدآباد، بوژمهران و شهدای نوده انقلاب به همراه 2 تیم فاروج و اسفراین از خراسان شمالی حضور داشتند.

این رقابت‌ها در 4 وزن 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم برگزار شد.

در وزن 70 کیلوگرم حجت رامون و مهدی کیوان‌پناه از شهرستان سرخس به ترتیب اول و دوم شدند و حامد میرزایی از تربت‌جام به مقام سوم رسید.

محسن قربانی و هادی گلستانی هر دو از روستای گرماب مقام‌های اول و دوم وزن 80 کیلوگرم را از آن خود کردند و حسین باروحی از مشهد سوم شد.

مقام اول وزن 90 کیلوگرم به مصطفی نیمروزی از تیم میزبان رسید. محمد رزم‌آرا از شهرستان تایباد و محسن چوپان از تیم سرخس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این وزن را از آن خود کردند.

در وزن 90+ کیلوگرم نیز مجید آرزومندی از روستای گرماب اول شد، قاسم احدی از چناران در جایگاه دوم قرار گرفت و حسین سیاح، دیگر کشتی‌گیر تیم میزبان به مقام سوم رسید.

گفتنی است تیم سرخس پس از تیم میزبان به مقام دوم رسید و تیم‌های چناران و تایباد به صورت مشترک در جایگاه سوم رقابت‌های کشتی با چوخه شهرستان فیروزه قرار گرفتند.

کد خبر 208811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز