همشهری آنلاین: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادامه تولید محصولات سایپا خبر داد و گفت: علی رغم تمام مشکلات موجود تمام سعی و تلاش خود را برای تولید محصولات ادامه خواهیم داد .

مهر نوشت: سعید مدنی افزود : صنعت خودرو در سال 91 با مشکلات بسیاری روبرو شد که در روند تولید تاثیر منفی داشت ولی با برنامه ریزی و سعی و تلاش همه دست اندرکاران توانستیم تا حد قابل توجهی بر مشکلات پیروز شویم.

وی گفت: نوسانات قیمت ارز و افزایش چند برابری مواد اولیه در سال گذشته موجب شد که قیمت تمام شده محصولات افزایش یابد که این امر موجب نارضایتی مصرف کننده و ضرر و زیان خودروسازان گردید.

مدنی تصریح کرد: در حال حاضر ما به دنبال سود نیستیم بلکه هدف اصلی ما در برهه حساس کنونی حفظ اشتغال است که در این راستا از هیچ سعی و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: علیرغم تمام مشکلاتی که بر سر راه تولید قرار گرفته و با توجه به اینکه از نظر نقدینگی در مضیقه هستیم و هنوز تسهیلاتی از سوی بانکها به ما پرداخت نشده و حدود سه ماه است به جهت بحث قیمت گذاری فروشمان متوقف شده است ولی با تمام توان به تولید خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: با مشخص شدن قیمت رونق به بازار خودرو بازخواهد گشت و مطمئناً بخشی از مشکلات تامین نقدینگی با فروش خودرو حل خواهد شد ولی این انتظار از بانک مرکزی میرود که وظایف خود در قبال تولید ملی را فراموش نکند و همچون دیگر کشورها در برهه حساس کنونی در کمک به صنعت خودرو کشور دریغ نکند.

وی در خصوص قیمت گذاری شورای رقابت گفت : ما مشکلی با قیمت گذاری شورای رقابت نداریم ولی این انتظار را داریم که در بحث قیمت گذاری تمام زوایا ، هزینه های مالی و واقعیت های تولید در نظر گرفته شود و امیدواریم این موضوع هرچه سریعتر حل شود.

کد خبر 212049
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز