همشهری آنلاین: کاپیتان پرافتخار تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران در شرایطی چهار گوشه زمین را بوسید و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد که تیمش در ضربات پنالتی نتیجه را به سپاهان واگذار کرد و نتوانست در حضور هوادارانش به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.

مهدی مهدوی کیا که قرار بود قبل از شروع فینال جام حذفی چند دقیقه نمایشی برای پرسپولیس بازی کند و از دنیای فوتبال خداحافظی کند، در دیدار برابر سپاهان و در وقت‌های اضافه پنج دقیقه پایانی را برای تیمش به میدان آمد و امیدوار بود که سرخپوشان با پیروزی در ضربات پنالتی بتوانند به پیروزی برسند و او با خاطره‌ای خوش از فوتبال خداحافظی کند اما هادی نوروزی و رضا حقیقی دو ضربه را به بیرون زدند تا پرسپولیس بازنده این دیدار باشد.

مهدوی کیا که با چشمانی اشکبار جشن سپاهانی را شاهد بود، در شرایطی چهار گوشه زمین را با راه رفتن - و نه دویدن - بوسید که هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه و همچنین هواداران تیم سپاهان به شدت او را تشویق کردند. مهدوی کیا که اشک در چشمانش حدقه زده بود در میان حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان چهار گوشه زمین را بوسید و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مهدی مهدوی کیا در پایان بازی فینال جام حذفی گفت: متاسفم که نتوانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و هواداران را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

وی با بیان اینکه قرار بود از ابتدا هم پنج دقیقه برای تیمش بازی کند در مورد اعتقاد هواداران مبنی بر اینکه باید به طور کامل برابر سپاهان بازی می‌کرد گفت: این لطف هواداران است اما از ابتدا هم قرار بود من پنج دقیقه بازی کنم که این اتفاق افتاد.

مهدی مهدوی کیا در پاسخ به این پرسش که آیا در دیدار پرسپولیس و هامبورگ برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافطی خواهد کرد گفت: من در این دیدار بازی نخواهم کرد!

کد خبر 212662
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز