همشهری آنلاین: نخستین مرحله از جام جهانی تیراندازی با کمان از روز سه‌شنبه (24 اردیبهشت) در شانگهای چین آغاز شد و تیم ملی کشورمان با 12 کماندار به مصاف رقیبان خود رفت.

Kampond

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در بخش‌های مختلف مرحله مقدماتی رشته کامپوند نتایج زیر به دست آمد:

کامپوند انفرادی مردان:

در این بخش امیر کاظم‌پور با 579 امتیاز در رده 21، مجید قیدی با 572 امتیاز در رده 34 و اسماعیل عبادی با 567 امتیاز در رده 42 قرار گرفتند. در این بخش 51 نفر به میدان رفتند.


کامپوند انفرادی زنان:

مینو عابدی با 572 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت، مهتاب پارسا مهر با 559 امتیاز در رده 25 و پریسا براتچی با 543 امتیاز در رده 42 ایستادند. در این بخش 46 کماندار حضور داشتند.


کامپوند تیمی مردان:

در این بخش تیم ایران با 1718 امتیاز در میان نه تیم در مکان هفتم قرار گرفت تا در مرحله حذفی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کره جنوبی برود و در صورت پیروزی در این مسابقه در دور بعدی با برنده تیم‌های مکزیک و ایتالیا روبرو شود.

کامپوند تیمی زنان:

تیم ایران با 1674 امتیاز در میان 11 تیم در مکان هشتم ایستاد تا در مرحله حذفی با فیلپین روبرو شود. این تیم در صورت پیروزی در دور بعدی با کره جنوبی مسابقه خواهد داد.

کامپوند تیمی مختلط:

تیم ایران با ترکیب امیر کاظم‌پور و مینو عابدی با 1151 امتیاز در میان 16 تیم در رده هفتم قرار گرفت تا در مرحله حذفی با آلمان روبرو شود و در صورت پیروزی در این مسابقه، در دور بعدی با برنده مسابقه قزاقستان و آمریکا دیدار کند.

 

کد خبر 214643
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز