همشهری آنلاین: یک نماینده مجلس تاکید کرد: سعید جلیلی مدیری واقع‌بین و صادق و شجاع است که قصد ندارد چهره کاریکاتوری و تقلبی از خود نشان دهد.

رسایی

حجت‌الاسلام حمید رسایی گفت: مقام معظم رهبری در اولین روزهای سال جاری در تبیین شاخصه‌های رئیس‌جمهور آینده در سخنرانی مشهد، با ظرافت به نکته مهمی اشاره داشتند و فرمودند رئیس‌جمهور آینده باید از محاسن دولت فعلی برخوردار و از معایب آن دور باشد.

وی افزود:‌ این سخن رهبر انقلاب به خوبی نشان داد کاندیدای مطلوب از نگاه ایشان فردی است که بتواند روند دولت نهم را پیگیری کرده و از حاشیه‌های دولت دهم دور باشد.

رسایی اضافه کرد: این جمله رهبر انقلاب به صراحت نشان داد که حلقه انحرافی و برخی رفتارهای شخصی رئیس فعلی دولت آسیب‌زا است و نباید ادامه یابد و در حقیقت آنچه برای ایشان مهم است استمرار گفتمان انقلاب، مقاومت و پیشرفت است.

برخی از بخش‌های گفتگوی فارس با رسایی در زیر آمده است:

  • در میان کاندیداهای فعلی گزینه‌ای که از محاسن و شاخصه‌های رئیس‌جمهور در سال‌های اخیر برخوردار و از معایب آن دور است، شخص آقای دکتر جلیلی است که البته این موضوع را جریان تخریب‌گر وی نیز به خوبی درک کرده‌ و به همین دلیل هجمه‌ها در روزهای اخیر به وی، نسبت به قبل افزایش یافته است.
  • جلیلی در همین چند روز که وارد صحنه انتخابات شده با رفتار صادقانه، شجاعت و بی‌ادعا بودنش را به مردم نشان داده و از برنامه دیشب وی این برداشت را پیدا کردند که مدیری واقع‌بین است. آقای جلیلی به موضوعات و مسائل کشور مسلط است و برای حل آنها ایده و نگاه خاصی دارد که در دیگران نیست و وعده بی‌پشتوانه نمی‌دهد و تلاش نکرده با یک چهره کاریکاتوری و تصنعی و تقلبی از خود نشان دهد.
  • جلیلی به دلیل ایستادگی در مهمترین پرونده خارجی نظام اسلامی به نماد عزت در بدنه عمومی کشور تبدیل شده است. 
کد خبر 215973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز