همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به همت مدیریت ارشد شهری، طی سا‌ل‌های گذشته اقدامات شاخصی در سطح شهر تهران و به ویژه مناطق جنوبی تهران اجرا شده است که قابل قیاس با گذشته نیست.

معصومه آباد

به گزارش فارس، معصومه آباد امروز در مراسم جشن ایام ولادت امیرالمومنین امام علی (ع) در بوستان پردیس بانوان جنوب تهران گفت: به همت مدیریت ارشد شهری، طی سال‌های گذشته اقدامات شاخصی در سطح شهر تهران و به ویژه مناطق جنوبی تهران اجرا شده است که قابل قیاس با گذشته نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: با این اقدامات اجرایی، شعار کاهش فاصله مناطق شمال و جنوب تهران تحقق یافته که این مسئله در بازدید از مناطق جنوبی تهران قابل مشاهده بوده و بوستان پردیس بانوان این منطقه نیز با امکانات فرهنگی، ورزشی و تفریحی مطلوب از جمله این موارد است.

آباد در ادامه خاطر نشان کرد: اخیرا پروژه‌های بزرگی نظیر بزرگراه امیرالمومنین امام علی (ع) و ... با سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشته، در سطح شهر تهران به اجرا در آمده که به لحاظ عمرانی و ترافیکی بسیار حائز اهمیت است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت ارشد شهر تهران به حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی اعتقاد داشته و اهمیت ویژه‌ای قائل است یادآور شد: حضور زنان در جامعه و مشارکت آنان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی می‌تواند در پیشبرد امور موثر باشد‌.

وی ضمن تقدیر از مادران و خواهران شهدا گفت: مدیریت شهری همواره خدمت به خانواده معظم شهدا را سرلوحه امور قرار داده و خدمت‌گزاری به این عزیزان را وظیفه اصلی خود می‌داند.

گفتنی است، در این مراسم که به مناسبت ماه رجب و میلاد مسعود امام علی (ع) با حضور جمعی از مادران و خواهران شهدای ساکن در جنوب تهران نظیر خرد پیشه، باطنی، قادری و دستواره و جمع کثیری از بانوان ساکن در محلات منطقه برگزار شد.

در پایان مراسم نیز با اهدای هدایایی به رسم یادبود از مادران و خواهران شاهد حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 216347
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز