دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز از ترافیک سنگین در محور کرج به چالوس خبر داد و پلیس راه کشور نیز انسداد محور هراز را اعلام کرد.

جاده ترافیک

به گزارش ایلنا، محمد جواد عطرچیان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر محور کرج به چالوس محدوده بیلقان ترافیک سنگین و تردد جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ گذشته محور کرج به چالوس و بالعکس مقطع آدران ۲۸ هزار و ۶۶۳ خودرو تردد کرده است، اضافه کرد: محور کرج به چالوس محدوده تکاور ترافک نیمه سنگین و تردد جریان دارد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز تصریح کرد: در روز گذشته ۲۰۳ هزار و ۷۹۰ خودرو از آزاد راه کرج به تهران و بالعکس تردد کرده است و محور کرج به تهران مجاده مخصوص ۸۹ هزار و ۵۸۶ خودرو تردد کرده است.

عطرچیان گفت: آزاد راه کرج به قزوین و بالعکس مقطع گلشهر ۱۹۶ هزار و ۲۹۲ خودرو تردد کرده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز ادامه داد: محور اشتهارد به بوئین زهرا و بالعکس نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ هزار و ۵۱۱ خودرو تردد کرده است.

وی از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج به قزوین خبر داد و افزود: آزاد راه کرج به قزوین عوارضی قزوین مهر شهر ترافیک نیمه سنگین و تردد جریان دارد.پلیس‌راه کشور از انسداد محور هراز خبر داد

در همین حال پلیس راه اعلام کرد، محور هراز در استان مازندران از ساعت ۱۴ روز یکشنبه (۱۴ خرداد ماه) به علت ریزش کوه در محدوده تونل‌های شماره ۱ و ۲ تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

بر این اساس محور هراز در استان مازندران از ساعت ۱۴ روز یکشنبه (۱۴ خرداد ماه) به علت ریزش کوه در محدوده تونل‌های شماره ۱ و ۲ تا اطلاع ثانوی مسدود شده است و در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه از سایر محورهای شمالی انجام خواهد شد.

ضمنا مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور (جوی و ترافیکی) و یا امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر 217303
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز