همشهری آنلاین: براساس اطلاع بدست آمده شورای نگهبان ایراداتی را که درباره لایحه بودجه سال ۹۲ مطرح کرده بود و نمایندگان در نشست دیروز این ایرادات را مورد اصلاح قرار دادند تأیید کرده و نسبت به مصوبه دیروز نمایندگان در مجلس اشکالی را مطرح نکردند.

محمدحسن ابوترابی‌فرد در صحن علنی مجلس از تایید لایحه بودجه سال 1392 توسط شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش ایلنا، نایب رئیس مجلس در جلسه علنی صبح امروز مجلس، با بیان این که اصلاحات باقی مانده لایحه بودجه 92 پس از بررسی نهایی از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفت.

ابوترابی فرد بیان داشت: براساس اطلاع بدست آمده شورای نگهبان ایراداتی را که درباره لایحه بودجه سال ۹۲ مطرح کرده بود و نمایندگان در نشست دیروز این ایرادات را مورد اصلاح قرار دادند تأیید کرده و نسبت به مصوبه دیروز نمایندگان در مجلس اشکالی را مطرح نکردند.

وی با تأکید بر اینکه در جلسه غیر علنی امروز دغدغه های نمایندگان درباره انتخابات شوراها مورد بررسی قرار گرفت،تصریح کرد: از طرفی دیگر همکاران و اعضای هیأت نظارت بر برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روزهای پیش رو در استان‌ها حضور دارند از این رو ما امروز جلسه علنی را برگزار کردیم تا در روزهای بعدی نمایندگان بتوانند در استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه شان بر انتخابات شوراها نظارت کنند.

 

کد خبر 218139
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز