همشهری آنلاین: مدیر تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه طبق تعریف پست جدیدم، سرپرست تیم باید از من تبعیت کند، گفت: اگر با سرپرست تیم یا سایر افرادی که قرار است در پست جدید به من کمک کنند مشکل بخورم یک لحظه هم نمی‌مانم.

پنجعلی

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتصاب خود به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: پست من یک پست تعریف شده در فوتبال اروپا است و با این پست جدید مسئولیت من فقط سنگین‌تر شده است چون باید تمرکز و نظارت بیشتری بر روی تیم و سرپرست آن داشته باشم.

وی در همین خصوص افزود: در پست جدید نیاز است که یکی، دو نفر دیگر به من کمک کنند و امیدوارم بتوانم در پرسپولیس تاثیر گذار باشم و در خارج شدن تیم از شرایط موجود نقشی داشته باشم چون چون جمع کردن حاشیه‌های تیمی مانند پرسپولیس انرژی زیادی می‌گیرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: درست است که با پست جدید دیگر نمی‌توانم بر روی نیمکت بنشینم اما این موضوع برای من تفاوتی نمی‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پست شما یک پست تشریفاتی نبوده و با وظایف سرپرست تیم تداخلی ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: سرپرست تیم فقط کارهای اجرایی را تحت نظارت من انجام می‌دهد و نقش دیگری ندارد. مطمئن باشید اگر احساس می‌کردم با قبول کردن این پست جدید سبک می‌شدم این کار را نمی‌کردم، ضمن اینکه اگر با سرپرست تیم یا سایر افرادی که قرار است در پست جدید به من کمک کنند مشکل بخورم یک لحظه هم نمی‌مانم و زود‌تر می‌روم چون در چنین وضعیتی فقط تیم پرسپولیس است که ضربه می‌خورد.

کد خبر 219307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز