همشهری آنلاین: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با ارائه توضیحاتی درباره پرداخت هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران جامانده، از امکان پرداخت این هدیه به خبرنگارانی که در مرحله دوم نیز آن را دریافت نکرده‌اند، خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود اینکه خبرنگاران جامانده از دریافت هدیه رئیس جمهور با وجودی که موارد اِعلام شده از سوی این معاونت مبنی بر اصلاح شماره حساب و ثبت گواهی اشتغال به کار در یک رسانه را برای دریافت هدیه رئیس جمهور رعایت کرده‌اند، این هدیه به حسابشان واریز نشده است، گفت: همه کسانی که در سامانه سمان ثبت نام کرده بودند و مشخصاتشان در آن بارگذاری شده بود و شماره حساب هم داشته‌اند، فهرستشان برای دریافت این هدیه به ریاست جمهوری ارسال شده بود.

وی افزود: از مجموع این افراد، فهرست حدود 200 تا 300 نفر که یا شماره حسابشان یا مشخصاتشان اشکال داشت، از نهاد ریاست جمهوری به ما برگشت داده شد که ما بعد از اصلاح این اشکالات، آن را به نهاد برگرداندیم و حتی شنیدم پرداخت هدیه به این افراد انجام شده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: الان آمار دقیقی از کسانی که احیاناً این هدیه را دریافت نکرده‌اند، ندارم، اما اگر هم تعداد اندکی مانده باشند که هنوز هدیه رئیس جمهور به حسابشان واریز نشده باشد، مسئله قابل بررسی است.

محمدزاده تاکید کرد: این تعداد خبرنگاران نیز باید اصلاحات لازم را در سامانه سمان انجام دهند و به احتمال زیاد در این خصوص در سامانه برای آنها پیغام گذاشته شده است. پس از این اقدامات از سوی آنها، ما مجدداً فهرستی از آنها را برای نهاد ریاست جمهوری ارسال خواهیم کرد. بنابراین فرصت دریافت هدیه رئیس جمهور برای این دسته از خبرنگاران همچنان باقی است.

کد خبر 219536
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز