یاسوج: یکی از سایت‌های مسکن مهر یاسوج نه‌تنها با کم‌و‌کاستی‌های فراوان از نظر امکانات رفاهی روبه‌روست بلکه بی‌توجهی به امنیت آن برای ساکنانش دردسرآفرین نیز شده است.

مسکن مهر

سایت مسکن مهر سروک یاسوج هنوز از امکانات اولیه‌ای همچون آب و گاز برخوردار نیست و معابر و محوطه‌سازی آن هنوز به شکل مناسبی به پایان نرسیده است. با این حال، خانوارهای محرومی به‌ناچار و برای فرار از نرخ بالای اجاره خانه، کمبودهای این پروژه را به جان خریده‌اند و در مسکن مهر خود ساکن شده‌اند. این در حالی است که از وعده مسئولان برای اتمام 100درصدی کار، زمان بسیاری می‌گذرد. مهر نیز در زمینه مشکلات امنیتی سایت مسکن مهر سروک یاسوج اینچنین گزارش داد که چیزی نمانده بود تا بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌های این سایت قربانی بگیرد.

در حالی‌که ده‌ها کودک در این مجتمع‌ها زندگی می‌کنند، باز‌بودن در یک چاه فاضلاب آن هم در معبر اصلی این سایت، زنگ خطر را برای آنان به صدا درآورد. چند روز پیش کودکی هنگام بازی به داخل چاه سقوط می‌کند و مادرش با اقبال تمام و به کمک همسایه‌ها پیش از آنکه دیر شود، وی را نجات می‌دهد. این در حالی است که مادر این کودک بارها نزد متولیان رفته و جواب نگرفته است. او می‌گوید: به اداره مسکن رفتم، گفتند برو استانداری. آنجا رفتم گفتند برو اداره آب و فاضلاب. آنها هم گفتند برو اداره کار و... اما در نهایت هیچ جوابی نگرفتم.

کد خبر 219973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز