دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جلسه نقد و بررسی سریال مهرآباد با حضور مدیران شبکه تهران و عوامل سریال برگزار می‌شود.

سریال

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه نقد و بررسی سریال کمدی درام مهرآباد به تهیه کنندگی علی تقی پور و کارگردانی فرید سجادی حسینی روز سه شنبه 11 تیرماه در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این جلسه که با حضور مسئولان شبکه تهران و عوامل سریال برگزار می‌شود، در آستانه اتمام پخش سریال، نقد و بررسی سریال در بخش های محتوایی و فرمی انجام می‌شود.

علی تقی پور، تهیه کننده، فرید سجادی حسینی، کارگردان، امید سهرابی: نویسنده و همچنین مهران احمدی، هومن سیدی و علی سرابی به همراه مسئولان شبکه پنج تهران و نمایندگان رسانه ها حضور دارند.

سریال مهرآباد به تهیه کنندگی علی تقی پور و کارگردانی فرید سجادی حسینی روزهای زوج هر هفته و جمعه ها ساعت 23 از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود و تکرار آن فردای همان روز ساعت 19 پخش می‌شود.

این سریال روزهای آخر پخش خود را سپری می‌کند.

سریال مهرآباد را امید سهرابی با همراهی امیر رضا طلاچیان به رشته تحریر در آورده که روایتگر زندگی کیا مقدم است که پس از 12 سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می‌گردد ولی در همان بدو ورود با اتفاقی رو به رو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

جلسه نقد و بررسی راس ساعت 17 روز یاد شده در محل فرهنگسرای اندیشه آغاز می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.

کد خبر 221204
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز