همشهری آنلاین: وحید شهبازی گفت: خوشحالم اولین مدال طلای ورزشی‌ام و کاروان ایران را به دست آوردم. این مدال برایم بسیار خوش‌یمن است.

شهبازی

به گزارش ایسنا، ملی‌پوش موی‌تای پس از کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا اظهار کرد: از همه هموطنانم تشکر می‌کنم که برایم دعا کردند تا این مدال را به نام خودم ثبت کنم. سطح مسابقات بسیار خوب بود، حریفم هم بسیار قوی و تکنیکی بود. خوشحالم که این بازی را بردم.

وی در رابطه با اینکه در این مسابقات روحیه بسیار بالایی داشتید و حریف را تحت تاثیر قرار می‌دادید، یادآور شد: وقتی در بازی سرحال باشی و خوب تمرین کرده باشی، روحیه بالایی داری. در این صورت روحیه حریف پایین می‌آید و داوران هم با دقت بیشتری قضاوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از کسب مدال بسیار خوشحالم، خاطرنشان کرد: خوشحالم که مدال طلای من روحیه کاروان ایران را در بازی‌های داخل سالن بالا می‌برد. این مسابقات با سطح کیفی خوبی انجام شد. همه تیم‌ها از بازیکنان خوبشان استفاده کردند تا در این رویداد مدال بگیرند. من مدالم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم، چون خیلی کمکم کردند.

شهبازی با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام، ادامه داد: از دو هفته قبل از آغاز سال جدید تمریناتم را شروع کردم. از 40 روز قبل از مسابقات هم در اردو بودم. من از روز اول خودم را روی سکوی قهرمانی می‌دیدم چون توانش را داشتم.

وحید شهبازی، ملی‌پوش موی تای دو مدال برنز در رقابت‌های جهانی 2008 و 2010 را در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 221476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز