نشریه تخصصی توسعهمهندسیبازار برای تشریح این سه موضوع به سراغ خردورزان جهان در این حوزهها رفته و گفتگوهایی از آنها را در این شماره آورده است.
- گفتگو با وندلبل، آیندهپژوه
- گفتگو با فیلیپکاتلر، پدر بازاریابی مدرن
- گفتگو با جنیفرآکر، استاد بازاریابی، روانشناسی
- گفتگو با لئونزوراویکی، استاد نورومارکتینگ
با مطالعهی این گفتگوها درمییابید آیندهپژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ مطالعات کاملاً مستقل اما پیوستهای است و در جهان امروز، در حکم یک موضوع واحدند.
در ادامه سایر آثار منتشر شده در این شماره در خدمت سه موضوع آیندهپژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ است که این آثار عبارتند از:
- فروش کروی، خاتمه دادن به تکنیکهای کم اثر فروش
- پنج درس بازاریابی از خوزهمورینیو، آقای خاص
- اخبار بازاریابی شرکتهای برتر جهانی
علاقهمندان برای اطلاعات بیشتر دربارهی توسعهمهندسیبازار میتوانند با شماره تلفنهای 66408251 و 66408271 تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند.