چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر از قطعی شدن اجرای نمایش "سیندرلا" به کارگردانی جلال تهرانی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر بعد از اجرای نمایش "پسران آفتاب" به کارگردانی سیامک صفری خبر داد.

کارتون

به گزارش همشهری آنلاین، محسن حسن‌زاده درباره وضعیت اجرای نمایش "سیندرلا" به کارگردانی جلال تهرانی که پیش از این اخباری مبنی بر منتفی شدن این اجرا به دلیل اجرای نمایش جدید بهزاد فراهانی در سالن اصلی تئاتر در همان بازه زمانی منتشر شده بود گفت: با پیگیری‌های سیدصادق موسوی؛ رئیس مجموعه تئاتر شهر و همکاری حسن سیفی؛ مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی قرار اشت نمایش "خون و گل سرخ" به نویسندگی و کارگردانی آقای بهزاد فراهانی دی‌ماه سال جاری در تالار حافظ اجرای عمومی داشته باشد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اجرای نمایش "سیندرلا" به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی در برنامه اجراهای مجموعه تئاتر شهر بعد از اجرای نمایش "پسران آفتاب" به کارگردانی سیامک صفری در سالن اصلی مجموعه قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر تأکید کرد: البته اجرای نمایش "سیندرلا" منوط به اجازه شورای حمایت از تولید آثار هنری است.

جلال تهرانی تمرین نمایش "سیندرلا" را از سه ماه پیش آغاز کرده است و این روزها تمرین این اثر نمایشی ادامه دارد.

چندی پیش با وجود انتشار اخباری مبنی بر اجرای نمایش "سیندرلا" در تئاتر شهر، روابط عمومی مجموعه اعلام کرد که قرار است در تاریخ مدنظر نمایشی از بهزاد فراهانی در سالن اصلی روی صحنه برود.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از آن نمایش جدیدی از همایون غنی‌زاده که قرار بود در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برود جای خود را به اثری از آتیلا پسیانی داد.

غنی‌زاده در مصاحبه‌ای رسانه‌ای اعلام کرد که نوبت اجرایی از زمستان سال گذشته برای وی در نظر گرفته شده است اما این کارگردان تئاتر مجبور به تغییر زمان اجرای خود شد.

 

کد خبر 221525
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز