چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: باد سلیگ یکی از اعضای لیگ برتر بیس‌بال آمریکا در کنفرانس خبری از فوبیای تکنولوژی خود سخن گفته و اعلام کرده هرگز برای کسی ایمیل نفرستاده است.

باد سلیگ

براساس گزارش فاکس، کمیسیونر لیگ برتر بیس‌بال آمریکا هرگز برای کسی ایمیل نفرستاده و هرگز هم قرار نیست این کار را انجام دهد. وی روز دوشنبه در کنفرانسی خبری گفت که نیازی به فراگرفتن نحوه ارسال ایمیل نداشته زیرا هیچ‌وقت نمیخواهد از آن استفاده کند.

وی یکی از معدود افراد قدرتمند در جهان است که در جلسه‌ای عمومی عدم استفاده از تکنولوژی ارتباطاتی مانند ایمیل را تایید کرده‌است. سیلگ در این کنفرانس خبری اعلام کرد اگر کسی بخواهد با من صحبت کند، باید به من زنگ بزند یا یک پیامک بفرستد،‌ایمیل‌ها نمی‌توانند جایگزین جهان مکالمات شوند.

در سال 2011 نیز رئیس یکی از بزرگترین شرکت‌های IT جهان به نام Atos استفاده از ایمیل را در فضای کاری ممنوع اعلام کرد. همچنین رئیس شرکت مشاوره Leadership نیز برای چند هفته استفاده از ایمیل را در محل کار برای کارمندانش ممنوع کرد زیرا به اعتقاد وی خواندن، پردازش کردن، مدیریت کردن، دسته‌بندی کردن و پاسخ دادن به ایمیل‌ها بسیار زمان‌بر است.

 

کد خبر 223545
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز