در این روزهای گرم تابستان زمانی که نمی‌شود برویم بیرون و کمی قدم بزنیم یا یک دست فوتبال بازی کنیم، فقط می‌ماند رایانه و بازی‌‌‌های جور واجورش... اما اگر خیلی اهل بازی‌ هستی یادت باشد، سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران از ۲۲ تا ۲۶ مرداد در مصلای امام خمینی ره برگزار می‌شود.

نمایشگاهی پر از بازی‌های جورواجور رایانه‌ای

یک شهر پر از بازی‌های جور واجور! در کنار این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای نیز برگزار خواهد شد. در این کارگاه‌های آموزشی آخرین مقالات و اطلاعات در خصوص بازی‌های رایانه‌ای با حضور بازی‌سازان و فعالان این عرصه بررسی می‌شود.

کارگاه‌های تخصصی آموزشی در طول برگزاری نمایشگاه در زمینه‌های مختلف هنری، فنی و تخصصی مرتبط با عرصه‌ی گیم، در پنج‌ روز تشکیل می‌شود. یک مسابقه‌ی «بازی‌سازی» نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انستیتو ملی بازی‌سازی و مرکز رشد، در نمایشگاه سوم بازی‌های رایانه‌ای تهران مسابقه بازی سازی برگزار می‌کنند. تیم‌های بازی‌ساز در نمایشگاه سوم گیم طی چهار روز به رقابت می‌پردازند. دانشجویان، علاقه‌مندان و بازی‌سازان مستقل می‌توانند در این بخش شرکت کنند و بدون محدودیت در تیم‌های سه و شش نفره قرار می‌گیرند و با توجه به کلید واژه‌هایی که در اختیارشان گذاشته می‌شود، بازی‌سازی می‌کنند.

 

زباله‌ها هم می‌توانند زیبا باشند!

قوطی‌های پلاستیکی، شیشه‌های بطری‌های رنگی، جعبه‌های رنگارنگ می‌توانند یکهو تغییر شکل بدهند و به چیزهای جذاب تبدیل شوند. کافی است بهتر به آن‌ها نگاه کنی!

اداره‌ی بازیافت شهرداری منطقه‌ی 2 در حال برگزاری جشنواره‌ی‌ بازیافت است و کودکان و نوجوانان می‌توانند کارهای مختلف خود را در این زمینه در قاب عکس، کاریکاتور ، کاردستی و... برای شرکت در این جشنواره بفرستند.

هنگامه قدیری، مسئول آموزش اداره‌ی بازیافت شهرداری منطقه‌ی 2 تهران، به خبرنگار دوچرخه می‌گوید: «علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا امروز 17 مرداد مهلت دارند و روز اهدای جایزه، 22 مرداد خواهد بود. هدف از برگزاری این جشنواره علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به مقوله‌ی بازیافت است.»

کد خبر 226255
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز