همشهری‌آنلاین: مؤسسه نشر شهر در راستای ترویج و آموزش مفاهیم شهروندی از مجموعه ۱۰ جلدی کارگاه شعر و مجموعه ۱۶ جلدی کارگاه قصه و کودک در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌کند.

موسسه نشر شهر

به گزارش روابط عمومی نشر شهر، این مجموعه کتاب‌ها نتیجه همدلی و همراهی جمعی از هنرمندان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان می‌باشد که با قلم شیوای خود برای گروه سنی کودک مفاهیم شهروندی را آموزش می‌دهند.

مجموعه 16 جلدی کتاب‌های کارگاه قصه و کودک توسط نویسندگانی مشهور و پیشکسوت کشورمان نظیر محمدرضا شمس، مرجان کشاورزی آزاد، مجید راستی، زهرا موسوی، طاهره ایبد، زهره پرپرخ، لاله جعفری و ناصر کشاورز با عناوینی همچون اتوبوس و دریا، سیب سبز، سیاره کوتی‌ها، خرس، تبر، درخت، گومب گومب، پری دریایی، موش می‌شوم مرا بگیر و غول جیغ جیغوی ترسو منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش از شاعران مجموعه 10 جلدی کارگاه شعر می‌توان به اسدالله شعبانی، مصطفی رحماندوست، افسانه شعبان‌نژاد، جعفر ابراهیمی شاهد، مریم هاشم‌پور و فریدون سراج اشاره کرد که کتاب‌های خود را با عناوینی نظیر شهر خط خطی، هله هوله‌های خوشمزه، پرنده جان، پرنده جان! برو تو شهر ما نمان!، سرخه می‌گه نگه‌دار، گنجشک و سبز و قرمز، خوشا به حالت ای روستایی، الاغه با تو قهرم، زمین بازی ما را خریدند، گربه دم بریده و تا آن ور خیابان منتشر و روانه بازار کتاب می‌کند.

مراسم رونمایی این آثار قرار است روز دوشنبه 28 مردادماه در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه برگزار گردد.

کد خبر 227235
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز