به گزارش تلگراف، آمار منتشر شده توسط بنیاد همکاری CIRP در آمریکا، شرکت اپل سه برابر بیشتر از سامسونگ در جذب مشتریان این شرکت کرهای موفق بودهاست.
این آمار نشان میدهد ۲۰ درصد کاربران گوشیهای آیفون اپل از کاربران قدیمی گوشیهای اندرویدی سامسونگ بودهاند در حالی که تنها ۷ درصد کاربران سامسونگ قبلا آیفون داشتهاند.
البته اپل در زمینه جذب افرادی که برای اولین بار قصد خرید گوشیهای هوشمند را دارند موفق نبودهاست. آمار بنیاد CIRP نشان میدهد افرادی که ۳۷ درصد کاربران گوشیهای غیرهوشمند ساده هستند و اکنون قصد خرید گوشیهای هوشمند را دارند، گوشیهای سامسونگ را انتخاب میکنند و ۲۶ درصد آنها مشتری اپل میشوند.
البته هر دو شرکت از نظر وفاداری کاربران مشابه هستند. ۴۲ درصد مشتریان اپل قبلاْ هم آیفون داشتنهاند و ۴۳ درصد مشتریان سامسونگ قبلاْ کاربر اندروید بودهاند.