همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تغییر در روند پیگیری پرونده هسته‌ای و انتقال آن به وزارت امور خارجه باعث می‌شود که این پرونده در یک پروسه عادی دنبال شود.

نوذر شفیعی

"نوذر شفیعی" نماینده مردم ممسنی در مجلس درباره انتقال پرونده هسته‌ای ایران از شورای عالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه کشورمان اظهار داشت: با این تغییر روند پیگیری موافقم چرا که این موضوع باعث می‌شود که پرونده هسته‌ای ایران در یک پروسه عادی دنبال شود.

وی ادامه داد: بار سیاسی پیگیری وزارت امور خارجه نسبت به شورای عالی امنیت ملی کمتر است از این رو این تغییر رویکرد سبب می‌شود فرصت‌های جدیدی در روند پیگیری پرونده هسته‌ای ایجاد شود.

شفیعی انتخاب رئیس آینده شورای عالی امنیت ملی را مهم دانست و تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی دو بخش داخلی و خارجی دارد اگر کسی که به عنوان رئیس این شورا انتخاب می‌شود مسلط به امور داخلی باشد به این معناست که زمینه تغییر در روند پیگیری پرونده هسته‌ای در حال ایجاد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم تغییر رویکرد در روند پیگیری پرونده هسته ای نتیجه مثبت داشته باشد.

کد خبر 227993
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز