همشهری آنلاین: اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های ‌مختلف ‌تحصیلی ۵ دانشگاه دارای شرایط خاص در آزمون ‌سراسری ‌۹۲ فردا پنجشنبه ۳۱ مرداد منتشر می‌شود.

آزمون

به گزارش مهر، اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت شامل رشته‌های ‌مختلف ‌تحصیلی دانشگاه های هنراسلامی تبریز، شاهد تهران و دانشگاه غیرانتفاعی علوم قرآنی و کلیه کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مراکز آموزشی (تربیت معلم سابق) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران (وابسته به وزارت آموزش و پرورش) در آزمون ‌سراسری ‌سال 1392 خواهد بود.

داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی، یک و یا چند کدرشته از دانشگاه های فوق‌الذکر را در آزمون سراسری سال 1392 در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود انتخاب کرده اند فردا می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه این پذیرش مطلع شوند.

اطلاعیه برنامه زمانی و آدرس محل مراجعه داوطلبان برای مصاحبه و سایر مراحل گزینش، فردا پنجشنبه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org درج خواهد شد.

داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی این دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد، ضرورت دارد براساس مندرجات اطلاعیه مذکور در زمان اعلام شده با به همراه داشتن مدارک لازم به آدرس‌های مربوط مراجعه کنند.

عدم مراجعه در تاریخ مشخص شده در اطلاعیه به منزله انصراف از گزینش در دانشگاه مربوطه است.

کد خبر 228001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز