جمعه ۴ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

ایسنا: نگهداری رهبران اراذل و اوباش در اردوگاهی در کهریزک زیر نظر دادستان تهران انجام می‌‏شود و اگر قاضی تشخیص دهد، مجازات‌‏ سنگینی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این خبر گفت: سرکرده‌ها، لیدرها و عناصر اصلی که تعداد آنان در مجموع دستگیری‌‏ها کمتر از یکصد تن بوده است، با هماهنگی دستگاه قضایی، در برابر مجازات‌‏های سنگینی قرار خواهند گرفت.

وی در توضیح عملکرد پلیس در طرح جمع آوری اراذل و اوباش و سرانجامی که در انتظار دستگیر شدگان این طرح قراردارد گفت: نگهداری این افراد در اردوگاهی در کهریزک زیر نظر دادستان تهران انجام می‌‏شود و اگر قاضی تشخیص دهد، مجازات‌‏ سنگینی مانند محرومیت اجتماعی، زندان و نفی بلد برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

سردار احمدی مقدم افزود: مردم باید با گزارش هرگونه رفتار ناشایست از سوی اراذل و اوباش پلیس را یاری کنند.

فرمانده ناجا در مورد  نحوه توبیخ مامورانی که در تنبیه اراذل و اوباش از حدود قانونی خارج شده بودند، گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با افراد متخلف برخورد کرد تا دیگر شاهد تکرار این رفتارها در اجرای طرح نباشیم.

برخورد پلیس با ارازل و اوباش

اوباش زیر نظر پلیس

سردار اسماعیل  احمدی مقدم: در صورت بازگشت اراذل و اوباش به جامعه، آنها موظف می‌شوند برای آمارگیری به کلانتری‌‏ها مراجعه کنند و در صورتی که گزارشی از تخلفات آنان به کلانتری‌‏‌‏ها اعلام شود، پلیس به شدت وارد عمل شده و با متخلف سابقه‌دار برخورد می‌کند.

کد خبر 22890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز