معرفی فیلم> علی مولوی: گفت‌و‌گو با بازیگران، همیشه یکی از قالب‌های جذاب برای مخاطبان مطبوعات و تلویزیون بوده است. اما گفت‌و‌گو در شرایط عادی برای یک خبرنگار، محدودیت‌های خاصی دارد؛ مثل محدودیت ورود به زندگی خصوصی افراد، نوع مخاطب یا موضوع بحث.

چیزهایی هست که نمی‌دانی

منیژه حکمت، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی باسابقه‌ی سینما، این‌بار نوع تازه‌ای از گفت‌و‌گو را انتخاب کرده و حرف‌های تازه‌ای از دنیای بازیگران را به میان می‌آورد. او با شکل تازه‌ای از گفت‌و‌گو بین دو بازیگر و زندگی‌نامه‌ی بازیگران، مجموعه‌ی جذابی را آماده کرده است.

اگر به سینما و هنر علاقه دارید و دوست دارید درباره‌ی زندگی خصوصی بازیگران بیش‌تر بدانید، مجموعه‌ی «عقاید یک آکتور سینما» که در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع شده، انتخاب خوبی برای شماست.

 

عقاید یک آکتور سینما (1392)

کارگردان: منیژه حکمت

هنرمندها: رضا عطاران، هانیه توسلی، سیامک انصاری، لیلی رشیدی، مرتضی احمدی، امیر جعفری، ویشکا آسایش، سروش صحت، آتیلا پسیانی، ریما  رامین‌فر، ساره بیات، علی‌رضا خمسه،‌ رضا یزدانی و...

درباره‌ی مجموعه:در هر قسمت از این برنامه، یک بازیگر روبه‌روی یک بازیگر دیگر می‌نشیند و با او درباره‌ی چیزهایی که هرگز نمی‌دانستید، گفت‌و‌گو می‌کند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

همشهری، دوچرخه‌ی شماره‌ی ۷۱۴

کد خبر 230584
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز