همشهری آنلاین: در مجمع عمومی و هیات رئیسه فدراسیون جهانی موی تای که طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ شهریور در شهر بانکوک برگزار شد، با موافقت کلیه اعضاء( ۱۲۸ کشور)، دکتر لطفعلی پورکاظمی به عنوان رئیس کمیسیون پزشکی این فدراسیون انتخاب شد.

pOORKAZEMI

دکتر پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به دنبال این موفقیت به سایت خبری فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با توجه به سوابق همکاری و ارتباطات علمی، آموزشی و درمانی قابل توجهی که صورت گرفته بود، نمایندگان پنج قاره به این تفاهم رسیدند.

وی که در این اجلاس پس از سخنرانی در خصوص روش‌های مبارزه با دوپینگ و جایگاه مکمل‌های مجاز و غیرمجاز و آسیب‌های ورزشی، جایزه ویژه پادشاهی تایلند را توسط ژنرال تاپ سوآن (رئیس فدراسیون جهانی موی تای) دریافت کرد، در ادامه افزود: سیاست ارزشمند دکتر صالحی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص کسب کرسی‌های بین‌المللی و صیانت قاطعانه از کرسی‌های کسب شده، در این موفقیت ملی تاثیر بسزایی داشت.

دکتر پورکاظمی یادآور شد: انتخاب یک ایرانی به عنوان رئیس یک کمیسیون در فدراسیون جهانی ارزشمند بوده و بی‌شک نقش مهمی در حضور پررنگ جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی ورزش خواهد داشت.

کد خبر 231351
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز