در کتاب استراتژی قیمتگذاری شما با این قواعد آشنا خواهید شد، قواعدی طلایی برای افزایش سود و درآمد در بازارهای رقابتی:
- عادت تخفیف را با کمی غرور جایگزین کنید.
- ارزش ارائه شده به مشتریان خود را بشناسید.
- یکی از سه استراتژی سادهی قیمتگذاری را به کار ببرید.
- با مشتریان خود بهتر بازی کنید.
و ...
استراتژی قیمتگذاری کتابی است که به رهبران کسبوکار کمک میکند تا بتوانند در مقابل تخفیفهای بیمعنی و نامطلوب بایستند، با مشتریان خستگیناپذیر مذاکره کنند و از ارزشی که سخت برای خلق آن کوشیدهاند، دفاع کنند.
کتاب استراتژی قیمتگذاری نوشته رید هولدن و مارک برتون ترجمه مهدی خادمی و مهسا منشی در سال 1391 شده توسط انتشارات سیته در قطع رقعی و در 272 صفحه به قیمت 9000 تومان منتشر و روانه بازار شد است.