به گزارش همشهری آنلاین، این کتاب از مجموعه کتابهای 100 انتشارات ایده است که قصد دارد در این کتاب روند هنری و تاثیرگذاری تبلیغات را در دهههای اولیه حضور آگهیهای تجاری در مطبوعات ایران برررسی کند.
در این کتاب 100 آگهی مهم و تاثیرگذار در دهههای 20 تا 50 شمسی ارائه شده است تا مخاطب با روند سیر صعودی، تبلیغات و پیشرفت هنر گرافیک در مطبوعات ایران آشنا شود.
فرشید پارسیکیا مولف جوان این کتاب از طراحان و مدرس گرافیک است.
او نزدیک به یک دهه تجربه تصویرسازی و گرافیک مطبوعاتی دارد و تاکنون با نشریاتی چون چیستا، آناهید، لیکو، دانش و مردم و ... همکاری داشته است.
کتاب «صد آگهی نشریات» به زودی توسط انتشارات ایده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.