همشهری آنلاین: رده‌بندی نفرات برتر چهار وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین اعلام شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های چهار وزن نخست جام دیمیتری کرکین روز شنبه (13 مهر) در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد که تیم ایران توسط علیرضا کریمی در وزن 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا و در وزن‌های 55 و 120 کیلوگرم توسط یونس سرمستی و عبداله قمی صاحب مدال برنز شد.


رده‌بندی چهار وزن نخست این رقابت‌ها:

55 کیلوگرم: 1- ولادمیر فلگونتوف (روسیه) 2- نیکولای اوحلوپکوف (روسیه) 3- یونس سرمستی (ایران) و ولیکتو آیوشف (روسیه)


66 کیلوگرم: 1- مورتوی اولمنگی (روسیه) 2- ارسلان بودوژاپوف (روسیه) 3- اختیار نوروزاف (ازبکستان) و الکساندر زاهاروشکین (روسیه)

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- ایلیا حامیکویف (آذربایجان) 3- ابراهیم یوسوبوف (آذربایجان) و سرگئی کازارین (روسیه)

120 کیلوگرم: 1- داوید مودزماشویلی (گرجستان) 2- تورنیکه خیدشیلی (گرجستان) 3- سوسلان گاگلویف (اسلواکی) و عبداله قمی (ایران)

همچنین در روز دوم این رقابت‌ها که از بامداد روزیکشنبه آغاز شده است، در وزن 74 کیلوگرم، مصطفی قیاسی، دارنده مدال برنز جوانان جهان در دور اول با نتیجه 7 بر 0 حریف قزاق خود را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر 7 حریف تاجیکستانی را مغلوب کرد و در دور سوم نیز در یک کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 7 کشتی گیر روس را پشت سر گذاشت.

قیاسی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس خود با نتیجه 7 بر 0 شکست خورد تا برای کسب مدال برنز به مصاف کشتی‌گیری از مغولستان برود.

بر این اساس، در همین وزن پیمان یاراحمدی، دارنده مدال برنز جوانان جهان در وزن 66 کیلوگرم که در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر به میدان رفته بود، در دور نخست و در یک کشتی زیبا و نفس‌گیر با نتیجه 4 بر 4 کشتی‌گیر قرقیزستانی را شکست داد، اما در دور دوم مقابل حریف مغولستانی با نتیجه 2 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل حریف روس، یاراحمدی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این مسابقات روز یکشنبه در وزن‌های 55 و 96 کیلوگرم نیز در حال برگزاری است که تیم ایران در این اوزان نماینده‌ای ندارد.

 

کد خبر 233894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز