سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۳:۵۷
۰ نفر

وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی واکنش تندی به اظهارات رئیس جمهوری کشورمان درباره این رژیم نشان داد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه از پاناما، کاندولیزا رایس با اشاره به اظهارات محمود احمدی‌نژاد، گفت: «رئیس جمهوری ایران گودال عمیق‌تری برای کشورش حفر می‌کند.»

رئیس‌جمهوری ایران، پیش از ظهر یکشنبه سیزدهم خرداد در جمع مهمانان خارجی شرکت‌کننده در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) که در نهاد ریاست‌جمهوری گرد هم آمده بودند، با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از ملت لبنان، گفت: «ملت لبنان، هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و کلید شمارش معکوس نابودی اسرائیل را فشرد و ان‌شاءالله شاهد نابودی این رژیم در آینده نزدیک خواهیم بود، چرا که هر کس برای خدا حرکت کند و نیروی ملت را باور کند پیروز خواهد بود.»

بنا بر این گزارش، اظهارات تند رایس در هواپیما و در مسیر پرواز برای شرکت در مجمع عمومی سازمان‌های کشورهای قاره آمریکا صورت گرفت که قرار است در "پاناما سیتی" برگزار شود.

این در حالی است هیأتی از رژیم صهیونیستی قرار است هفته جاری به واشنگتن رفته و درباره ایران و سوریه با مقامات آمریکایی که رایس نیز جزو آنها خواهد بود، گفت‌وگو کند.
"شائول موفاز" وزیر حمل و نقل اسرائیل ریاست این هیأت صهیونیستی را برعهده خواهد داشت.

یکی از سخنگویان این رژیم، این دیدار را که روز پنجشنبه برگزار می‌شود "مباحث راهبردی با آمریکایی‌ها بخصوص درباره ایران" توصیف کرد.

کد خبر 23612

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز