همشهری آنلاین: در ادامه رقابت‌های دوومیدانی، دیگر نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفتند و ۱۸ نشان رنگارنگ کسب کردند.

لوگوی بازی‌های پاراآسیایی جوانان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در بخش بانوان، سولماز بازرگان با ثبت رکورد 25 متر و 7 سانتی‌متر موفق شد نشان طلای پرتاب دیسک را از آن خود کند.

مهدی مرادی در دوی 100 متر و علی نصیری در دوی 800 متر به نشان نقره دست یافتند و سهیل اشرف‌پور در دوی 100 متر به عنوان سوم و نشان برنز رسید.

هادی کائیدی در ماده پرتاب نیزه با رکورد 19 متر و 60 سانتی‌متر به نشان طلا دست یافت، وی قبلا یک نشان طلای دیگر در ماده پرتاب وزنه به دست آورده بود.

مهدی هاشم‌زاده، پرچم‌دار کاروان ایران و علیرضا محسنی نیز در رقابت‌های پرتاب نیزه شرکت کرده و به ترتیب موفق به کسب دومین نشان طلا و نقره شدند.

در سومین روز رقابت‌های دو و میدانی نیز نمایندگان کشورمان در 19 ماده به مصاف حریفان رفتند و نتایج زیر حاصل شد:

- محمد سهرابی در پرتاب وزنه نوجوانان و در کلاس F55 با رکورد 5 متر و 76 سانتی‌متر به مدال نقره رسید. او در پرتاب نیزه نیز با رکورد 18 متر و 60 سانتى‌متر به مدال طلا دست یافت.

- سینا صفرزاده در دوی 400 متر و کلاس T38 نوجوانان با زمان 59 ثانیه و 17 صدم ثانیه به سومین مدال طلای خود رسید.

ـ در بخش بانوان مریم سلطانی در پرتاب نیزه و در کلاس F34 با رکورد 13 متر و 67 سانتی‌متر به مدال طلا دست یافت.

ـ مصطفی افضلی در پرتاب دیسک جوانان و در کلاس F58 با رکورد 38 متر و 20 سانتی‌متر طلا گرفت. وی در پرتاب نیزه جوانان با رکورد 27 متر نیز به طلا دست یافت و مجموع مدال‌های خود در این بازی‌ها را به عدد 3 رساند. وی که سابقه نایب قهرمانی جوانان جهان در سال 2012 را نیز دارد در شرایطی که آسیب دیده بود توانست 2 مدال طلای دیگر به دست بیاورد.

- امیرحسین پرورده در پرتاب نیزه نوجوانان و در کلاس F38 با رکورد 22 متر و 26 سانتی‌متر مدال طلا گرفت و در پرتاب دیسک نوجوانان با 27 متر دومین مدال طلای خود را کسب کرد.

- فائزه کرمانی پرچمدار کاروان غدیر در پرتاب نیزه نوجوانان و در کلاس F34 با 11 متر و 70 سانتی‌متر به مدال طلا رسید و دومین مدال خوشرنگ آسیایی‌اش را به گردن انداخت.

ـ محمد قاسمی در پرتاب دیسک و در کلاس F58 با 32 متر و 14 سانتى‌متر به مدال طلا رسید و در پرتاب نیزه با رکورد 30 متر و 74 سانتی‌متر سومین مدال طلایش را بر گردن انداخت. وی پیش از این نیز مدال طلای پرتاب وزنه را کسب کرده بود.

 

کد خبر 236627
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز