شبکه خبری زد د اف آلمان گزارش داد، با این حال بیشتر آنها علاقه دارند با گوشی هوشمند یا تبلت به اینترنت وصل شوند؛ دلیلشان هم کاربری سادهتر این دستگاههاست.
این نتیجه پژوهشی است که شرکت مشاوره PricewaterhouseCoopers انجام داده است.
بر اساس این پژوهش، 40 درصد دارندگان تلویزیونهای هوشمند در آلمان ماهانه بارها به ویدئو کلیپها یا برنامههای چندرسانهای مراجعه میکنند.
آنها استفاده کمتری از این دستگاه برای حضور در پایگاههای اینترنتی اجتماعی و خریدهای آنلاین میکنند.
فقط سه درصد از دارندگان تلویزیونهای هوشمند از ویدئوهایی که باید بابتشان پول پرداخت شود، استفاده میکنند.