همشهری آنلاین: خانواده محمد مرسی رئیس‌جمهور برکنار‌ شده مصر ضمن ابراز نگرانی از سلامت وی اعلام کردند که مقامات زندان «جلاء محمود» همسر مرسی را از ملاقات وی محروم کرده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، اسامه مرسی فرزند محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر ضمن ابراز نگرانی از سلامتی پدرش گفت که مقامات زندان «نجلاء محمود» همسر محمد مرسی را از ملاقاتش منع کرده‌اند.

اسامه مرسی فرزند محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر دلیل این ممانعت را پیامی دانست که محمد مرسی از طریق وکلای خود برای ملت مصر فرستاده بود.

«محمد مرسی» رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در پیامی که توسط وکلای وی قرائت شد، گفته بود که وی از تاریخ 2 جولای گذشته ربوده شده است. مرسی در این پیام تاکید کرده بود که مصر هرگز روی آرامش را نخواهد دید مگر اینکه همه آنچه با کودتا بوجود آمده، از بین برود و کسانی که خون مصری‌ها را ریختند، مجازات شوند.

فرزند مرسی اعلام کرد که مقامات امنیتی ملاقاتی را که قرار بود محمد مرسی با خانواده خود روز پنج شنبه برگزار کند رد کرده است. این مسئله چند ساعت قبل از انتقال مرسی به زندان انفرادی در زندان برج العرب در اسکندریه اتفاق افتاده است.

اسامه مرسی در یک مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری اناتولی ترکیه گفت «بعید نمی‌دانم که با رئیس جمهور قانونی بد رفتاری شده باشد مقامات کودتا مرسی را قبلا نیز مخفی کرده بودند و با این کار بر قانون نیز کودتا کرده‌اند و امروز نیز خانوداه وی را از ملاقاتش محروم می‌کنند».

وی تاکید کرد که از صحت و سلامتی وی مطمئن نیستم.

کد خبر 238720
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز